Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад Для респондентів Для громадськості
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Національне агенство з питань запобігання корупції
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Для громадськості > Звернення громадян > Інформація про звернення громадян
Версія для друку Передати по пошті
Архів

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Київській області
за І квартал 2019 року

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих справ і законних інтересів, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Головним управлінням статистики у Київській області (далi – Головне управління статистики) ведеться відповідна організаційна робота.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від
24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

Сектор документального забезпечення та контролю виконання постійно надає відокремленим та структурним підрозділам Головного управління статистики консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться систематично по мірі їх надходження. Звернення громадян реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Київській області, затвердженої наказом Головного управління статистики від
02 липня 2004 року № 91.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики за участю керівників структурних та відокремлених підрозділів.

Так, за І квартал 2019 року до Головного управління статистики та його відокремлених підрозділів надійшло 48 звернень.

Основні питання, порушені у зверненнях:

-  праця і заробітна плата;

-  надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.

 

Copyright 2006-2019 © Головне управління статистики у Київській області